1 évad 3 rész-Nyári szünet

Eljött végre amire minden gyerek várt a NYÁRI SZÜNET!A szünet folyamán én gondolkoztam azon hogy el kellene kezdeni fogyókúrázni de sose volt annyi akarat erőm,hogy ezt megvalósítsam ráadásul sok időt töltöttem együtt a legjobb barátnőmmel akivel folyton csak ettük a gyors kajákat úgyhogy a fogyózás nálam tartott max 1 hétig lehet,hogy még sokat is mondtam.Ez a 3 hónap azzal telt el,hogy állandóan jártam ki strandra,ettem,lustálkodtam és így több felesleg jött rám amit nem igazán vettem észre meg annyira nem zavart.Volt egy kedvenc számítógépes játék amit nagyon szerettem szinte már függővé tett és találtam ott néhány barátot is akivel elbeszélgettem csak sose került arra sor,hogy találkozzak bármelyikkel is,ott önmagam lehettem és mindenki úgy fogadott el amilyen voltam,igen egy JÁTÉKBAN lehet ez furán hangzik de kinek nem volt egy kedvenc játéka?Így teltek el a napok,hogy mindennap csak játszottam és járkáltam strandra....az utolsó hónapban megláttam az osztálytársamnak egy képét és láttam,hogy nagyon sokat fogyott és még jobb nő lett még szebb lett..kicsit szomorú lehettem mert az járt a  fejembe folytonosan "Én miért nem tudnák ilyen szép és vékony lenni?" de nem tulajdonítottam ennek nagy jelentőséget szimplán csak meglepődtem, de utána kiélveztem a maradék hátralévő időt suli kezdésig.Az egyik legszebb emlékem az viszont meg a nyaralás volt amire ha bármikor vissza emlékszek mosolyt csal az arcomra hisz annyi élménnyel gazdagodtam,hogy azt senki se tudja elvenni tőlem.Igaz csak 1 hétig tartott az a csoda de többet ért mint mondjuk 10 hónapig koptatni a suli padját.Csak 1 gond volt..................az idő nagyon rohant teltek a napok jobbra nézek balra nézek és röpül az idő egyszer csak arra fogom magamat kapni,hogy mindjárt itt a szeptember elseje és ismét jöhet a szenvedés,ráadásul még amit kaptam házifeladatot nyárra még azt sem csináltam meg.



Sajnos most csak ilyen kevés rész van a következővel többel szolgálók :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Design: Betti